JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Share

    azaleadz
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 530
    Age : 36
    Location : KL
    Referral : petrozza73
    JGR : 410
    Maritial status : In relationship
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-07

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by azaleadz on Sat 27 Sep 2008, 9:39 am

    tp sker gak tengok perfume yg ada offer skali pakej tu.. cuma skang ni byk pesan kat kawan2 yg bleh dptkan perfume rega murah2.. original.. online.. jimat.. :)

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by kalau on Sat 27 Sep 2008, 12:23 pm

    beli popium on9 boley cayer ker?

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by rasdin17 on Sat 27 Sep 2008, 12:46 pm

    x pnah try beli perfume on9 lagi. Kang dia x anta mcm kita nak plak

    azaleadz
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 530
    Age : 36
    Location : KL
    Referral : petrozza73
    JGR : 410
    Maritial status : In relationship
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-07

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by azaleadz on Sat 27 Sep 2008, 2:42 pm

    boleh caya tp tengok org tertentu la.. aku beli ngan kawan yg mmg boleh dipercayai.. :) sebab tu kene pandai cari org..

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by reez80 on Sat 27 Sep 2008, 5:31 pm

    rasdin17 wrote:x pnah try beli perfume on9 lagi. Kang dia x anta mcm kita nak plak
    aku pun tak bape percaya sangat...

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by rasdin17 on Tue 07 Oct 2008, 9:35 am

    apa laman web tempat beli perfume azaleadz?

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by mebenk2u on Fri 10 Oct 2008, 2:28 am

    jangan beli on9..sebabnya..takleh tawar menawar.. haha


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by blackrose on Fri 10 Oct 2008, 10:07 am

    rasdin17 wrote:apa laman web tempat beli perfume azaleadz?
    kat www.wanitamelayu.com banyak jual perfume...
    tp kena pandai pilihlah...kat lowyat.net pon bnyk haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by mebenk2u on Fri 10 Oct 2008, 2:54 pm

    lowyat pon ada jual perfume?


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by rasdin17 on Fri 10 Oct 2008, 3:56 pm

    sama mcm plaza lowyat yang banyak jual pc jer

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by blackrose on Fri 10 Oct 2008, 8:15 pm

    mebenk2u wrote:lowyat pon ada jual perfume?
    ada...jgn cakap perfume...
    lingerie pon ada


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    azaleadz
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 530
    Age : 36
    Location : KL
    Referral : petrozza73
    JGR : 410
    Maritial status : In relationship
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-07

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by azaleadz on Sat 11 Oct 2008, 10:27 pm

    rasdin17 wrote:apa laman web tempat beli perfume azaleadz?

    owh.. lea beli perfume atas pesanan je perfume ape lea nak, lea suh dia carikan dan quote harga.. sbb org tu kdg gi oversea dpt perfume murah dr harga kat msia.. so dijamin ori.. skang ni lebih kepada membeli handbag je.. hee.. razz

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by mebenk2u on Sun 12 Oct 2008, 3:46 pm

    azaleadz wrote:
    rasdin17 wrote:apa laman web tempat beli perfume azaleadz?

    owh.. lea beli perfume atas pesanan je perfume ape lea nak, lea suh dia carikan dan quote harga.. sbb org tu kdg gi oversea dpt perfume murah dr harga kat msia.. so dijamin ori.. skang ni lebih kepada membeli handbag je.. hee.. razz

    ni mesti dah ada stor henbeg dah nie... haha


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by rasdin17 on Mon 13 Oct 2008, 2:35 pm

    mebenk2u wrote:
    azaleadz wrote:
    rasdin17 wrote:apa laman web tempat beli perfume azaleadz?

    owh.. lea beli perfume atas pesanan je perfume ape lea nak, lea suh dia carikan dan quote harga.. sbb org tu kdg gi oversea dpt perfume murah dr harga kat msia.. so dijamin ori.. skang ni lebih kepada membeli handbag je.. hee.. razz

    ni mesti dah ada stor henbeg dah nie... haha

    Untung jd pom. Banyak benda bleh jadi koleksi. Pom kalo bleh bila pkai hijau semua dari atas smp bawah nak ijau gak

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by reez80 on Tue 14 Oct 2008, 2:39 am

    aku dok usya polo black nie.... ada komen ke??

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by rasdin17 on Wed 15 Oct 2008, 4:56 pm

    reez80 wrote:aku dok usya polo black nie.... ada komen ke??

    Harga dia bp? bau dia masyuk ker

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by reez80 on Thu 16 Oct 2008, 4:15 am

    rasdin17 wrote:
    reez80 wrote:aku dok usya polo black nie.... ada komen ke??

    Harga dia bp? bau dia masyuk ker
    harga dekat 3 rat... bau ok la.. nyaman...

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by rasdin17 on Wed 22 Oct 2008, 4:13 pm

    ijakstory wrote:yeker... tolonglaa cari info hunter, aku rasa nak buat hantaran rezeki hantaran kahwin satu hari nanti...chewah!

    ijak nak wak hantaran apa kebenda. xkan nak kahwin lagi. Kalo aku suka joe sorento

    Sponsored content

    Re: Jom sembang pasal perfume korang kat sini

    Post by Sponsored content Today at 2:04 am


      Current date/time is Fri 09 Dec 2016, 2:04 am