JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Share

    Poll

    Apa yang korang suka buat kat internet??

    [ 3 ]
    21% [21%] 
    [ 2 ]
    14% [14%] 
    [ 1 ]
    7% [7%] 
    [ 4 ]
    29% [29%] 
    [ 1 ]
    7% [7%] 
    [ 3 ]
    21% [21%] 

    Total Votes: 14

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by reez80 on Fri 19 Sep 2008, 2:13 am

    mebenk2u wrote:ko nak wat blog aper? pssst..jangan blog politik ek..kang tak pasal2 ISA...

    blog aku sendiri.. aku takde kaitan ngan politik.. sekadar ikut perkembangan aje.. nak lebih2 malass...

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by mebenk2u on Fri 19 Sep 2008, 2:15 am

    oh..mcm blog diary tu ek..nanti kalau dah siap jemput ek..aku bagi salam kat shoutbox..kekeke


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by reez80 on Fri 19 Sep 2008, 2:17 am

    mebenk2u wrote:oh..mcm blog diary tu ek..nanti kalau dah siap jemput ek..aku bagi salam kat shoutbox..kekeke

    belom setel lagi..

    p/s: off topik dah nie.. jom ge kat borak kosong wei...

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by mebenk2u on Fri 19 Sep 2008, 2:31 am

    weii..offtopic tp still berkait..

    dalam internet aku suka carik gambar lawaks..


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by reez80 on Fri 19 Sep 2008, 3:31 am

    ada satu lagi yang aku suka ngan internet.. boleh aku berkomunikasi tanpa perlu mengeluarkan modal yang terlalu banyak... chat ada.. kalau nak bergayut pun boleh... asal tak di salah guna.. memang internett menda yang penting pada zaman sekarang...

    spatt
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1552
    Age : 29
    Location : Underneath it All...
    JGR : 100
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-23

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by spatt on Fri 19 Sep 2008, 7:27 am

    aku plg suke menjadikan diriku lanun cetak rompak... haha

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by blackrose on Fri 19 Sep 2008, 8:37 am

    spatt wrote:aku plg suke menjadikan diriku lanun cetak rompak... haha
    hidup cetak rompak !!! we rule


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Mon 22 Sep 2008, 10:45 pm

    err...........apekebende yg ko post tue?

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by mebenk2u on Tue 23 Sep 2008, 1:44 am

    ko cakap siapa nie kalau?


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Tue 23 Sep 2008, 2:43 am

    tadi tue kan posts tue blank..........ko tataw ker?

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by mebenk2u on Tue 23 Sep 2008, 2:55 am

    pasal tu..aku ingat komerefer pada post org kat atas...


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Tue 23 Sep 2008, 3:18 am

    kat internet ni gak aku suker barat nyer forum site.......best.......no restriction......

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by mebenk2u on Tue 23 Sep 2008, 3:19 am

    share sket kat sini..


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Tue 23 Sep 2008, 3:20 am

    mana boley kasi taw sini.......nanti admin marah........

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 5:12 am

    membolehkan aku mencari bahan2 yang leh aku syer ngan memember forum...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 7:24 am

    aku baru jer cedok dari the star on9 pasal susu yg selamat utk diminum......

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 8:51 am

    aku suka donlod movie baru... kalau leh dapat la...

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by lady pink on Wed 24 Sep 2008, 9:05 am

    aku suka tgk cite2 baru kat Youtube..save duit tk yah g wayang...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 9:19 am

    aku dok belajar camner nak donlod citer lak nih.......

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 9:23 am

    kalau wrote:aku dok belajar camner nak donlod citer lak nih.......
    ko pakai torrent aje... senang...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 9:25 am

    lambat la pakai BB nih..........

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 9:26 am

    kalau wrote:lambat la pakai BB nih..........
    nak wat macam mana.. tukar pakai stimix la...

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 11:46 am

    kalo den suka tengok video clip music dan sport news

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 11:47 am

    reez80 wrote:
    kalau wrote:lambat la pakai BB nih..........
    nak wat macam mana.. tukar pakai stimix la...

    cantik arr muka ko............sekeh kang........nak stimik........

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 12:01 pm

    kalau banyak ongkos. Stakat red wing bleh bila 2 skali. Stakat stimik bp henggit sangat

    Sponsored content

    info Re: Dalam internet ini korang suka buat ape??

    Post by Sponsored content Today at 11:35 pm


      Current date/time is Sat 03 Dec 2016, 11:35 pm