JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Share

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    kool anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by ijakstory on Sat 23 Aug 2008, 10:55 pm

    Hari nak dekat dah ni.. korang dah stanbyke nak mengibarkan jalur gemilang?
    aku tengok ramai org kat kl ni (kat tempat lain pun sama kot?)
    macam malas nak sambut jer... yela, bulan ramadhan pun hampir tiba..
    tapi tak salahkan kibar bendera demi negara tercinta?

    marila kita mengibar bersama2... senyumm


    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by mebenk2u on Sat 23 Aug 2008, 11:15 pm

    aku letak sticker belakang keta aje..selamat hari merdeka ijak dan semua warga jg.. cheers


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by cik_fara on Sat 23 Aug 2008, 11:29 pm

    tak letak........slmt menyambut hari kemerdekaan

    Bahulu Manis
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 567
    Age : 28
    Location : Pengkalan Chepa, Kelantan
    JGR : 1110
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-18

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by Bahulu Manis on Sun 24 Aug 2008, 3:54 am

    aku ngn budak2 umah aku bru pacak jalur gemilang kt depan umah sewa kitorg...
    sok lusenye terus hilang.....sedey siot...
    tp smngt kemerdekaan tu masih kuat....


    _________________

    http://www.bahulumanis.blogspot.com
    Dapat gak tambah satu post lagi arini

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by ijakstory on Sun 24 Aug 2008, 8:24 am

    mebenk2u wrote:aku letak sticker belakang keta aje..selamat hari merdeka ijak dan semua warga jg.. cheers

    selamat merdeka mebenk yeaaa

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by ijakstory on Sun 24 Aug 2008, 8:25 am

    Bahulu Manis wrote:aku ngn budak2 umah aku bru pacak jalur gemilang kt depan umah sewa kitorg...
    sok lusenye terus hilang.....sedey siot...
    tp smngt kemerdekaan tu masih kuat....

    kena rembat? huhu.. sedey betul rakyat malaysia ni.. main ikut shortcut nak curi bendera orang..

    takpe bahulu, teruskan semangat mu.. hai

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by mebenk2u on Sun 24 Aug 2008, 11:22 am

    pasni aku nak kuar beli benderalah plak...letak kat pagar rumah.. good


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by blackrose on Sun 24 Aug 2008, 12:49 pm

    aku pon macam mebenk pakai sticker jek..
    kat ofis mak aku..dorg selalu bagi bendera yg siap dgn batang dan pelekat yg biasa org duk pacakkan kat kertea tu haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    azaleadz
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 530
    Age : 36
    Location : KL
    Referral : petrozza73
    JGR : 410
    Maritial status : In relationship
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-07

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by azaleadz on Sun 24 Aug 2008, 8:25 pm

    alaa.. x beli bendera baru lagi.. dulu mmg ada tiap2 tahun letak kat balkoni umah.. heeee.. semangat harus ada.. :)

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by lady pink on Mon 25 Aug 2008, 8:21 am

    aku da kibar dah,p kat opis je...

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by ijakstory on Mon 25 Aug 2008, 6:42 pm

    teringin plak aku nak cuci bendera kat dataran merdeka (yang besar gedabak tu..) ish ish haha haha

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by mebenk2u on Tue 26 Aug 2008, 12:19 am

    6 hari lagi akan berkumandanglah laungan merdeka di seluruh pelusuk negeri..

    aku laungkan in advance..

    MERDEKA!

    MERDEKA!

    MERDEKA!

    yeaaa


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by lady pink on Tue 26 Aug 2008, 9:15 am

    tak lama lagi merdeka.....selamat hari merdeka untuk warga JG...

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by blackrose on Tue 26 Aug 2008, 3:43 pm

    keesokkan harinya pulak puasa...
    yeayeahhhh haha

    *** konfiden je aku puasa 1hb haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by lady pink on Wed 27 Aug 2008, 8:24 am

    Selamat hari merdeka warga JG..


    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by mebenk2u on Wed 27 Aug 2008, 9:03 pm



    MERDEKA IN MEMORIAM..


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    Sponsored content

    kool Re: anda masih lagi mengibarkan jalur gemilang?

    Post by Sponsored content Today at 2:02 pm


      Current date/time is Sun 04 Dec 2016, 2:02 pm