JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Radio Dah Meletop!!

    Share

    Admin
    Administrator
    Administrator

    Male
    Number of posts : 885
    Age : 28
    JGR : Tak Layak !!
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 8
    Registration date : 2008-02-28

    Radio Dah Meletop!!

    Post by Admin on Sun 06 Jul 2008, 12:14 pm

    Ok..Aku just nak umumkan yang radio kat forum ni dah bertukar kepada manual dan kalau korang rasa nak memekakan telinga korang yang dah pekak dengan radio ni bolehlah onkan radio tu secara manual..

    Mesti ade yang tertanya-tanya nape nak kasi radio ni jadi manual pulak? Bagus soalan ni, disebabkan ade beberapa komplen dari ahli2 forum ni yang aku cintai, terpaksalah aku memanualkan radio ni..Lagipun, kalau aku tak ikut kerenah korang nanti korang kate aku ni penipu pulak coz dah terang-terang lagi bersuluh ade tulis kat atas tu slogan forum ni iaitu" Anda adalah segalanya".

    So, demi merealisasikan (betul ke eja cam ni) slogan tu, aku ikutlah kehendak korang semua lgpun aku rasa radio ni memang memekakan telinga aku yg dah pekak ni..


    p/s: kalo letak tv online kat forum ni ok gak kan??
    senyum

    Adiex
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 975
    Age : 33
    Location : somewhere!
    Referral : Admin
    JGR : N/A
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-03-15

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by Adiex on Sun 06 Jul 2008, 12:52 pm

    ade TV online kat toolbar tu.. tapi bukan local le, oversea nyer haha

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by blackrose on Sun 06 Jul 2008, 1:06 pm

    bagus admin kita...apa korg nak dia turutkan jek haha heheh bagos
    eh...ade ke tv online kat toolbar tu? haha
    asal aku tak tau ek? betol ke ni?


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    Admin
    Administrator
    Administrator

    Male
    Number of posts : 885
    Age : 28
    JGR : Tak Layak !!
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 8
    Registration date : 2008-02-28

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by Admin on Sun 06 Jul 2008, 1:13 pm

    blackrose wrote:bagus admin kita...apa korg nak dia turutkan jek haha heheh bagos
    eh...ade ke tv online kat toolbar tu? haha
    asal aku tak tau ek? betol ke ni?

    tak sangka ade jugak orang puji aku tengah2 hari cam ni..sejuk aku dengar walupun aku tgh panas ni haha haha

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by blackrose on Sun 06 Jul 2008, 1:49 pm

    Admin wrote:[
    tak sangka ade jugak orang puji aku tengah2 hari cam ni..sejuk aku dengar walupun aku tgh panas ni haha haha
    heheheheh haha
    aku memang hobby puji2 org ni...sejuk2kan hati org haha
    masih panas lg ke admin? kalo panas lagi aku keluarkan ais dalam peti ais tuh haha
    heheheh haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    Admin
    Administrator
    Administrator

    Male
    Number of posts : 885
    Age : 28
    JGR : Tak Layak !!
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 8
    Registration date : 2008-02-28

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by Admin on Sun 06 Jul 2008, 3:10 pm

    blackrose wrote:
    heheheheh haha
    aku memang hobby puji2 org ni...sejuk2kan hati org haha
    masih panas lg ke admin? kalo panas lagi aku keluarkan ais dalam peti ais tuh haha
    heheheh haha

    takpe2, dah sejuk ni..simpan je ais tu untuk buat air oren untuk suami tercinta.. hehe

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by ijakstory on Sun 06 Jul 2008, 9:09 pm

    blackrose wrote:
    heheheheh haha
    aku memang hobby puji2 org ni...sejuk2kan hati org haha
    masih panas lg ke admin? kalo panas lagi aku keluarkan ais dalam peti ais tuh haha
    heheheh haha

    mamak... nak milo ais satu...

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by blackrose on Mon 07 Jul 2008, 7:24 am

    Admin wrote:
    takpe2, dah sejuk ni..simpan je ais tu untuk buat air oren untuk suami tercinta.. hehe
    wikikikikiki haha
    kalo belom sejuk tadi ingatkan nak ajak gi kutub utara haha


    ijakstory wrote:
    mamak... nak milo ais satu...
    ceh...kurang asam haha
    makan minum semua naik harga skarang...
    mamak nak tutup kedai wakaka


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    Sponsored content

    Re: Radio Dah Meletop!!

    Post by Sponsored content Today at 8:14 am


      Current date/time is Sun 11 Dec 2016, 8:14 am