JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Hari ahad korang selalu buat ape?

    Share

    T-pain
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 98
    Age : 28
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-04-21

    serius Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by T-pain on Sun 11 May 2008, 5:08 pm

    aku kalau hari ahad, kalau tak ngadap komputer.. tido,, tu je lah keje aku mase hari ahad haha.. korang pula buat ape?

    hunter_ad79
    don't panic, let's picnic
    don't panic, let's picnic

    Male
    Number of posts : 956
    Location : Ipoh, Perak.
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-03-14

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by hunter_ad79 on Sun 11 May 2008, 7:22 pm

    aku selalunya dok ngadap PC n anak jer la.
    hurm.. aku klu boleh nk mengelak utk mengujungi shopping kompleks.
    maklumlah hari tu sumer org nk pegi sana.. sampai penuh tempat parking..
    tension woo...

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by blackrose on Sun 11 May 2008, 7:41 pm

    hari ni pon aku kat rumah jek...
    ngadap pc..masak..makan..tengok tv.. haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    misztake
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Number of posts : 296
    JGR : 80
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-04-19

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by misztake on Fri 23 May 2008, 5:27 am

    hik hik..
    aku gi kelas..
    biasala..
    blajau kt utara..

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by cik_fara on Fri 18 Jul 2008, 2:56 am

    hari ahad selalunya mengadap pc, tak pon tido, kalau abang aku datang kuar ramai-ramai sampai ke malam...

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by blackrose on Fri 18 Jul 2008, 9:28 am

    cik_fara wrote:hari ahad selalunya mengadap pc, tak pon tido, kalau abang aku datang kuar ramai-ramai sampai ke malam...
    bestnye ada abang sedeh
    aku masa sbelum kawen...ahad jek duk umah...tunggu org masuk meminang haha
    aku takde abang...kakak pon takde...
    adik laki ade...tp yg sorg tu keluar ngan member dia..
    yg sorg lagi kalo tak tido..main games..pastu lepak ngan member dia...
    adik pompuan aku plak duk tempat lain...
    nak ajak dia kuar kena buat appoinment... marah

    yang ada..aku duk umah ngan mak aku..
    tengok tv...surf tenet..borak ngan mak aku...
    pastu penat borak...kitorg borak ngan dinding haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by ijakstory on Fri 18 Jul 2008, 1:44 pm

    blackrose wrote:kitorg borak ngan dinding haha[/b][/color]

    kesian... kalau ader camera, aku tangkap gambo kau masa tu rose... buat kenang2an..
    cry wekk wekk

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by blackrose on Fri 18 Jul 2008, 2:01 pm

    ijakstory wrote:
    kesian... kalau ader camera, aku tangkap gambo kau masa tu rose... buat kenang2an..
    cry wekk wekk
    eh..jgn amek gambar masa aku tengah borak ngan dinding...
    ko amek masa aku tengah melekat kat dinding ar senyumm
    haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    ayuinamiey
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 183
    Age : 35
    Location : dungun terengganu
    JGR : 450
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 1
    Registration date : 2008-06-17

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by ayuinamiey on Fri 18 Jul 2008, 2:32 pm

    em..korang kalo hari ahad ni...ada yg beraktiviti dan ada yg tak kan?ayu lak..hari ahad ke..isnin ke...selasa ke...sama je..duk umah ngadap anak2...hehehehe..ayu kan x kje..so hari2 tu sama je la kecuali hari jumaat ngan sabtu..hari tu hby ayu cuti..jd hari tu kalo ada aktiviti pun...kitorang besanya bwak anak2 g taman @ pantai je....hby ayu x suka g soping..kalo kitorang x bwak anak2 g tman..kitorang berkebun la..ayu ni mmg suka berkebun..bnyak pokok2 herba ayu tanam..mcm2....ada!kalo x berkebun..kitorang duk je luar umah..ambik udara yg nyaman...hehehe

    SmileyCentral.com

    ajidss
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Male
    Number of posts : 256
    Age : 29
    Location : play computer games and ps2,ps3.
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-03-14

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by ajidss on Fri 18 Jul 2008, 10:36 pm

    study..study..dan study

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by blackrose on Sat 19 Jul 2008, 4:59 pm

    hari ni hari sabtu kan?
    besok hari ahad kan?
    laki aku balik hari ahad...(lambatnye nak hari ahad) sedeh

    kalo hari ni..aku berforum..sebelum jenguk JG tadi aku keluar..
    beli mcdonalds..skarnag ni sambil makan mcd...

    lepas ni nak gi beli barang jap..
    nak buat surprise haha heheh


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    Luffy
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 60
    Age : 26
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-13

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by Luffy on Sat 19 Jul 2008, 5:04 pm

    Ari ahad aku tido laaa...kite enjoy!!!!

    Bahulu Manis
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 567
    Age : 28
    Location : Pengkalan Chepa, Kelantan
    JGR : 1110
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-18

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by Bahulu Manis on Sat 19 Jul 2008, 5:30 pm

    ahad kuar dating ngn awek la.... haha


    _________________

    http://www.bahulumanis.blogspot.com
    Dapat gak tambah satu post lagi arini

    Admin
    Administrator
    Administrator

    Male
    Number of posts : 885
    Age : 28
    JGR : Tak Layak !!
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 8
    Registration date : 2008-02-28

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by Admin on Sat 19 Jul 2008, 6:51 pm

    hari ahad, buat ape ye? nak keluar ngan awek pun,awek takde.. cry so, ari ahad dok ngadap laptop jelah..

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by lady pink on Sat 23 Aug 2008, 12:32 pm

    hari tuk bsama keluarga

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by ijakstory on Sat 23 Aug 2008, 1:44 pm

    huh.. rasanyer nak beli DVD laa esok.. layan! jalan2 cari makan

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by mebenk2u on Wed 27 Aug 2008, 9:15 pm

    main bowling, pg bbq, pi shopping complex tengok2 gadget baru..tu ler kegemaran aku.. senyum


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by blackrose on Thu 28 Aug 2008, 8:19 am

    kalo hari ahad ni...
    mgkin gi umah mak...sebab besoknya nak puasa...
    so..tolong mak buat rendang dan tapaw rendang haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by ijakstory on Thu 28 Aug 2008, 9:33 am

    blackrose wrote:kalo hari ahad ni...
    mgkin gi umah mak...sebab besoknya nak puasa...
    so..tolong mak buat rendang dan tapaw rendang haha

    rendang? rose.. jangan lupa daku ros.. ish ish

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by rasdin17 on Thu 28 Aug 2008, 10:11 am

    kalo ahad nie ada kat kg lar. Hrap xde lar orang kenduri nanti

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by ijakstory on Thu 28 Aug 2008, 10:20 am

    rasdin17 wrote:kalo ahad nie ada kat kg lar. Hrap xde lar orang kenduri nanti

    harap takde? ke bendenyer rasdin.. hang tak suka kenduri ka...? sedeh

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by rasdin17 on Thu 28 Aug 2008, 10:27 am

    bukan x suka lar ijak. Banyak sangat kena pi nanti. Nanti banyak lar kena hulur

    P/s tengah sengkek nie

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by blackrose on Thu 28 Aug 2008, 5:19 pm

    ijakstory wrote:
    blackrose wrote:kalo hari ahad ni...
    mgkin gi umah mak...sebab besoknya nak puasa...
    so..tolong mak buat rendang dan tapaw rendang haha

    rendang? rose.. jangan lupa daku ros.. ish ish
    ko kalo bab makan...
    cepat je ko bau kan haha
    meh aku rendangkan ko haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by rasdin17 on Thu 28 Aug 2008, 5:38 pm

    btul lar ckp rose. Kalo mesra naik kaki dan tangan . Skang dia nak rendang n lemakkan ijak

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by blackrose on Thu 28 Aug 2008, 5:41 pm

    rasdin17 wrote:btul lar ckp rose. Kalo mesra naik kaki dan tangan . Skang dia nak rendang n lemakkan ijak
    haaa...tulah kannn... haha
    masak rendang pastu gaul bahan biar mesra... haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    Sponsored content

    serius Re: Hari ahad korang selalu buat ape?

    Post by Sponsored content Today at 12:35 pm


      Current date/time is Sat 03 Dec 2016, 12:35 pm