JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Peluang Kepada Semua Ahli Jomgempaq Forum

    Share

    Admin
    Administrator
    Administrator

    Male
    Number of posts : 885
    Age : 28
    JGR : Tak Layak !!
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 8
    Registration date : 2008-02-28

    Peluang Kepada Semua Ahli Jomgempaq Forum

    Post by Admin on Sat 12 Apr 2008, 2:16 am

    Slogan tiada yang percuma di dunia tidak boleh digunakan lagi, mengapa??? Kerana setiap forumers di Jomgempaq.com
    berpeluang memenangi wang tunai, SECARA PERCUMA bermula Mei ini! Jika Rm50 bukanlah suatu nilai yang besar bagi anda, maka anda persiakan peluang yang ada dan berikan peluang tersebut pada yang berminat!

    Syarat pertandingan amat mudah! Anda hanya perlu menjadi ahli forum Jomgempaq dan membuat 200 post berkualiti untuk layak mendapat cabutan bertuah bagi memenangi Rm50! Cabutan bertuah bakal dibuat dua bulan sekali. Maka, ramai-ramai kita start membuat massive quality post sekarang! Anda mungkin antara yang bertuah!

    sekian

    http://www.jomgempaq.com/


    Last edited by Admin on Wed 16 Apr 2008, 10:27 pm; edited 1 time in total

    iris87
    V.I.P
    V.I.P

    Female
    Number of posts : 2214
    Age : 29
    Location : PeraK
    JGR : 600
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 6
    Registration date : 2008-04-02

    Re: Peluang Kepada Semua Ahli Jomgempaq Forum

    Post by iris87 on Sat 12 Apr 2008, 2:59 am

    wah bestnyer..tp post aku byk y x berilmiah ler..camne nak menang??? :13:

    Admin
    Administrator
    Administrator

    Male
    Number of posts : 885
    Age : 28
    JGR : Tak Layak !!
    Maritial status : Single
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 8
    Registration date : 2008-02-28

    Re: Peluang Kepada Semua Ahli Jomgempaq Forum

    Post by Admin on Sat 12 Apr 2008, 3:05 am

    iris87 wrote:wah bestnyer..tp post aku byk y x berilmiah ler..camne nak menang??? :13:

    post berkualiti bukan bermaksud ilmiah..maksud die posting korang tak merapu dan selalunya kalo posting berkualiti ni mesti lebih dari 10 patah perkataan ( ni dah kira paling kurang ni)..xpe, teruskan posting dan aku sendiri akan tentukan posting sape yang tak berkualiti..

    :03: :03:

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    Re: Peluang Kepada Semua Ahli Jomgempaq Forum

    Post by ijakstory on Sat 19 Apr 2008, 5:49 pm

    tahniah kepada juara posting yang qualify... aku tak penting posting... yang penting tangan aku asyik nak menaip kat jomgempaq, andaikata kena delete posting, tak pe .. dont worri.. yang penting dapat kenal semua kekawan.. yiehaa! hidup jomgempaq!

    misztake
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Number of posts : 296
    JGR : 80
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-04-19

    Re: Peluang Kepada Semua Ahli Jomgempaq Forum

    Post by misztake on Tue 22 Apr 2008, 11:19 am

    pasni aku kna buat post yg panjang- panjang la sket..
    Rm 50 tu bleh bt tambang balik kampung... :03:

    Sponsored content

    Re: Peluang Kepada Semua Ahli Jomgempaq Forum

    Post by Sponsored content Today at 4:23 am


      Current date/time is Sun 11 Dec 2016, 4:23 am