JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Mari borak tentang kasut

    Share

    azaleadz
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 530
    Age : 36
    Location : KL
    Referral : petrozza73
    JGR : 410
    Maritial status : In relationship
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-07

    Re: Mari borak tentang kasut

    Post by azaleadz on Sat 27 Sep 2008, 9:34 am

    kalau wrote:hehehe.........baper rega sandal krok tue arr?

    rega dia xde yg kurang dari 129.. aku beli pun 169.. tp mmg selesa, ringan dan mudah dibasuh kalau kotor.. heee..

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Mari borak tentang kasut

    Post by rasdin17 on Sat 27 Sep 2008, 12:50 pm

    azaleadz wrote:
    kalau wrote:hehehe.........baper rega sandal krok tue arr?

    rega dia xde yg kurang dari 129.. aku beli pun 169.. tp mmg selesa, ringan dan mudah dibasuh kalau kotor.. heee..

    mak ai sandal rege sampai seratus lbih. Kalo kasut tahan lar gak. Tapi kalo suka x kisah lar

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Mari borak tentang kasut

    Post by rasdin17 on Sat 27 Sep 2008, 12:51 pm

    lady pink wrote:
    kalau wrote:kalo keje opis tue mana ngam pakai snikers tue........

    he he...mana la nak pakai snikers time kej,tu zaman nakal2 aku dlu pakai snikers...Sekarang tak lagi...slain sandal ngan kasut,aku layan juga selepar jepon...simple hehe hehe

    xkan pkai baju kurung nak pkai snikers. Tapi dulu mmg ada member pkai baju kurung pkai snikers kelako aku tengok. Sama gak kalo pkai selipar jepun dgn baju kurung

    azaleadz
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 530
    Age : 36
    Location : KL
    Referral : petrozza73
    JGR : 410
    Maritial status : In relationship
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-07

    Re: Mari borak tentang kasut

    Post by azaleadz on Sat 27 Sep 2008, 2:40 pm

    rasdin17 wrote:
    azaleadz wrote:
    kalau wrote:hehehe.........baper rega sandal krok tue arr?

    rega dia xde yg kurang dari 129.. aku beli pun 169.. tp mmg selesa, ringan dan mudah dibasuh kalau kotor.. heee..

    mak ai sandal rege sampai seratus lbih. Kalo kasut tahan lar gak. Tapi kalo suka x kisah lar

    memang rege dia cenggitu tp ringan, grip, kalau lalu kat lantai yg licin takde la tergelincir.. razz pastu dia mmg tahan lama.. so tak kisah.. lagipun sbb tu tak suka buat koleksi kasut ngat.. beli yg memang utk pakai lama jer..

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    Re: Mari borak tentang kasut

    Post by reez80 on Sat 27 Sep 2008, 5:32 pm

    korang nie macam bincang hal sandal teva aje...

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    Re: Mari borak tentang kasut

    Post by rasdin17 on Wed 22 Oct 2008, 4:14 pm

    reez80 wrote:korang nie macam bincang hal sandal teva aje...

    apa kebenda tue

    Sponsored content

    Re: Mari borak tentang kasut

    Post by Sponsored content Today at 4:23 am


      Current date/time is Sun 11 Dec 2016, 4:23 am