JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM

    Share

    untuklelakidotnet
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 882
    Age : 36
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 2646
    Registration date : 2014-04-07

    MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM

    Post by untuklelakidotnet on Fri 11 Nov 2016, 12:28 am





    Lagi anda yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang atau tidak dapat tahan lama. MacaDelay Spray adalah jawapannya.

    Wieters®MACA dalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda.

    Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.

    Wieters® MACA diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.


    Wieters® MACA dijual di Jepun dan di lebih 20 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang Wieters ® MACA bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 10 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan Wieters ® MACA , dan berterusan berbuat demikian.

    CARA PENGGUNAAN Maca Spray

    1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.
    2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

    JANGAN GUNA JIKA
    1) Pasangan Anda Mengandung
    2) Terdapat Luka Pada Zakar

    maca3

    Testimoni Maca Spray

    En Zali – Selayang

    Mula pakai macam sejuk tapi lepas tu mendayung laju je. Lambat pancutnya. Setengah jam jugak saya dapat mengayak bini saya. Selalu 5-10 minit dah pancut. Terima kasih En. Joe tolong suggest maca spray ni.

    Shahril – Shah Alam

    Saya memang biasa beli dari Abg Joe dalam web ni. Saya takut nak makan ubat kuat segala macam ni sebab takut terkena yang tiruan. Mau sakit urat dan sendi nanti. So Abg Joe beri saya Maca dan ternyata saya suka dengan hasilnya. Isteri saya pun puji bila saya boleh buat macam-macam style tanpa pancut awal. Maca Spray memang terbaik!

    Ravindra – Old Klang Road

    Dulu selalu susah nak keras batang saya. Tak pernah cuba mana-mana produk ubat kuat. Tapi satu hari saya nampak iklan di Wechat. Dan dia beri saya cuba maca spray. Tak sangka saya punya istri banyak suka.. sebab saya ada power, main pun ada lama. Terima kasih banyak-banyak.

    Kesan Sampingan Maca Spray

    Maca Spray bukanlah produk yang diambil secara makan sebaliknya hanya dengan sapuan 2-8 semburan pada zakar akan memberi kekuatan maksimum.

    maca2u

    Harga Biasa RM150

    OFFER RM80 FREE POSLAJU


    CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



    Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


    MAYBANK

    5122 6806 0093

    CIMB

    7042765243

    PUBLIC BANK

    4702 6594 35

    BSN

    0114 1290 0008 5491

    BANK ISLAM

    12092 02281 0552

    RHB BANK

    16202700084814

    BANK RAKYAT

    220806174867


    * Nama : Mohd NAzaruddeen


    http://kedaibatin.com/product/maca-men-delay-spray/

      Current date/time is Wed 07 Dec 2016, 5:49 am