JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    sapa nak belajar ilmu duit dari internet ni

    Share

    kasimo
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 72
    Age : 29
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-28

    sapa nak belajar ilmu duit dari internet ni

    Post by kasimo on Mon 29 Sep 2008, 4:04 am

    Tawaran Tamat

    Bosan-bosan di pagi hari ni last2 jumpa ruangan ni. Jadi aku nak buat promisi juga lah walaupun tawaran tu tinggal sedikit jak tamat tempoh dia... Tawaran ni aku ada buat kat WC dan JB

    Update
    Tawaran ini akan tamat pada 1 syawal atau saya mendapat 1 pembeli lagi


    Tawaran saya terdiri dari 3 pakej.

    Pakej 1 (RM50)

    Produk terbaik dalam pakej ni

    1) Ebook Panduan Asas Cpanel (RM35)
    2) Ebook Raja Affiliate (35)
    3) Ebook Panduan Mudah FTP (RM30) berserta lesen MRR
    4) Pakej Grafik dan VIdeo Tutorial (RM25) berserta lesen RR
    5) dan banyak lagi. www.kasimo69.com

    Pakej 2 (RM70)

    Produk terbaik dalam pakej ni

    1) Pakej 1 (RM50)
    2) Ebook Teknik Niche (RM50)
    3) Koleksi Perisian Usahawan Internet (RM39)
    4) Ebook Panduan Duit Internet (RM10) berserta lesen MRR
    5) Sistem Ez Survey (RM30) berserta lesen MRR
    6) Peel Away Ads (RM36) berserta lesen MRR
    7) Minisite Made Easy With Dreamweaver berserta lesen MRR
    cool dan banyak lagi. http://www.kasimo69.com/oto.html

    Pakej 3 (RM100)

    Produk terbaik dalam pakej ni
    1) Pakej 2 (RM70)
    2) Ebook Sistem Rahsia v2 (RM50)
    3) Ebook Rahsia Perniagaan Internet (RM37) berserta lesen MRR
    4) The "Barking Video" ($4) berserta lesen MRR
    5) 85 Exclusive Niche Site ($97) berserta lesen MRR
    6) www.kasimo69.com/100.html

    Janji saya selama 60 hari

    Jika anda talah melakukan apa yang di ajar dalam produk yang saya tawarkan tapi tidak mendapat hasil, saya akan pulangkan 100% duit pembayaran anda tanpa sebarang soal. Ilmu sebaik mana pun jika tidak diperaktikan tidak akan mendatangkan hasil.


    Bagi sesiapa yang bermiant pembayaran bolehlah di baut melalui dua akaun saya

    Saripudding Bin Saling
    Maybak - 154110027985
    CIMB - 10080014477526

    Selepas membuat pembayaran PM saya untuk pengesahan... Maklumat pengesahan macam biasa... bayaran hanya akan disahkan melalui PM...

    Setelah membuat pembayaran, sila hantar butir-butir pembayaran dengan PM sy...[b]

      Current date/time is Sun 04 Dec 2016, 2:06 pm