JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Apa korang buat klu tak ble tido

    Share

    kasimo
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 72
    Age : 29
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-28

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kasimo on Mon 29 Sep 2008, 2:42 pm

    bukan tak ble tido sampai lepas raya.... aku tak balik raya.... jauh ma (sabah)... Orang kat asrama i dah takde.....

    aku perlukan teman

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by mebenk2u on Mon 29 Sep 2008, 2:44 pm

    kasimo wrote:bukan tak ble tido sampai lepas raya.... aku tak balik raya.... jauh ma (sabah)... Orang kat asrama i dah takde.....

    aku perlukan teman

    ciannyer...tak book tiket awal2 dulu ker?


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by rasdin17 on Mon 29 Sep 2008, 2:45 pm

    bukan seme mampu nak balik stiap tahun lar meben. Dulu rmai member x balik raya sbb nak jimat. Kasimo student lagi maaa

    kasimo
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 72
    Age : 29
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-28

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kasimo on Mon 29 Sep 2008, 2:47 pm

    aha.... pastu bajet kena potong sebab angkat laptop....

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by mebenk2u on Mon 29 Sep 2008, 2:52 pm

    rasdin17 wrote:bukan seme mampu nak balik stiap tahun lar meben. Dulu rmai member x balik raya sbb nak jimat. Kasimo student lagi maaa

    tp kalau booking awal tak mahal rasdin...tp terserah ler kepada individu, nak balik atau tidak..beraya ni kat maner pun boleh..harap kasimo tabah mengharungi raya di perantauan. ish ish


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kalau on Mon 29 Sep 2008, 2:58 pm

    kalo tabley titon? berporum la..........apa lagi........

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by rasdin17 on Mon 29 Sep 2008, 2:59 pm

    aku dulu masa blaja mmg pyah tido

    p/s kalau dah muncul dengan otainya

    kasimo
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 72
    Age : 29
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-28

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kasimo on Mon 29 Sep 2008, 3:00 pm

    mebenk2u wrote:
    rasdin17 wrote:bukan seme mampu nak balik stiap tahun lar meben. Dulu rmai member x balik raya sbb nak jimat. Kasimo student lagi maaa

    tp kalau booking awal tak mahal rasdin...tp terserah ler kepada individu, nak balik atau tidak..beraya ni kat maner pun boleh..harap kasimo tabah mengharungi raya di perantauan. ish ish

    nak balik macam mana cuti semggu jak..... lagi pun dah tua.... raya tak rasa sangat...

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by mebenk2u on Mon 29 Sep 2008, 3:02 pm

    adess..umo 21 tu betul ker tak betul tue? haha


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by rasdin17 on Mon 29 Sep 2008, 3:03 pm

    kasimo tue muda dan bujang lagi

    kasimo
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 72
    Age : 29
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-28

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kasimo on Mon 29 Sep 2008, 3:05 pm

    21 tu betul ar..... tua dah tu dah ble kawen....
    macam mana nak rasa feel raya ni dah masuk thun ketiga tak balik

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by mebenk2u on Mon 29 Sep 2008, 3:06 pm

    kasimo wrote:21 tu betul ar..... tua dah tu dah ble kawen....
    macam mana nak rasa feel raya ni dah masuk thun ketiga tak balik

    raya ngan awek?


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by rasdin17 on Mon 29 Sep 2008, 3:08 pm

    raya kat umah family awek. Nie lar masa nak cuba tackle hati pak mertua.

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by mebenk2u on Mon 29 Sep 2008, 3:11 pm

    rasdin17 wrote:raya kat umah family awek. Nie lar masa nak cuba tackle hati pak mertua.

    pandai ko jawab arr rasdin..hehehe..ko buat camtu ker?


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kalau on Mon 29 Sep 2008, 3:13 pm

    rasdin17 wrote:aku dulu masa blaja mmg pyah tido

    p/s kalau dah muncul dengan otainya

    naper lak? nak aku tunggu reeezy jugak ker? tue yg wat tak dapat titon tue......

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by rasdin17 on Mon 29 Sep 2008, 3:14 pm

    aku dulu banyak gak offer. Aku kalo bebetul nak jadi pasangan aku baru aku pi umah dia. Mlas nak bagi janji palsu

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by mebenk2u on Mon 29 Sep 2008, 3:18 pm

    @rasdin: bagus ler tu rasdin..

    @kalau: reez sibuk beli brg lg kot..

    p/s: dah tersasar dah ni weii..hihihi..


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    kasimo
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Male
    Number of posts : 72
    Age : 29
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-28

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kasimo on Mon 29 Sep 2008, 3:22 pm

    rasdin17 wrote:raya kat umah family awek. Nie lar masa nak cuba tackle hati pak mertua.

    aweks kat sabah.... mana ble.... kena cari awek kat cni la


    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by blackrose on Tue 30 Sep 2008, 8:02 am

    ayuinamiey wrote:ayu pyh nak tido kalo dia xde kt sblah..hahaha..jgn salah faham rrrrr...... lala ...mmg dh tabiat kot......
    samelah kita yu...
    kadang sampai nangis call hubby kalo dia out station haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    ayuinamiey
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 183
    Age : 35
    Location : dungun terengganu
    JGR : 450
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 1
    Registration date : 2008-06-17

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by ayuinamiey on Tue 30 Sep 2008, 1:35 pm

    nangis 2 xde la sgt..tp sdh la jgk dia x nk ajak p sx..haha..lgpn,ank laki ayu ni..klo abah dia xde je..trus dia dmm..dmm rndu..dh bwk jmpa dktr,dktr kta dmm rndu xde ubt mlainkn dia jmpa abah dia..pyh gak la hby ayu nk g memana..hr 2 hby ayu kna g spra 4mgu..dh 2 xlh bwk ktorg sma..ank ayu 2,ape lg..dmm la.ayu lak,xleh tdo d buatnya..2mgu kt cna,hby ayu blk skjp tgk ank..pas2 kna p lg sx..kali ni ayu import mak m2a dtg umh..hahaha..bla tok dia ada,xde la dia trngat kt abahnya sgt.ayu mmg pyh nk tdo klo hby xde..ntah la..rsa cam smcam je..penakut pn ye..hahaha..

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kalau on Wed 01 Oct 2008, 2:06 pm

    hehehe.........bagi members JG yg tak leh titon tue.........skang 1 syawal........selamat hari raya............maaf zahir dan batin..........

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by ijakstory on Thu 02 Oct 2008, 5:05 am

    nak tidor macamner.. bunyi mercun tak habis-habis ni haa marah

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kalau on Thu 02 Oct 2008, 8:04 pm

    tak yah titon la............

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by kalau on Fri 03 Oct 2008, 9:23 am

    syawal ke 3.............skang nih dah tabley titon............pasal baru jer bangun titon...........

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by reez80 on Sun 05 Oct 2008, 3:42 am

    aku merempit kat sini... hehehehe..

    Sponsored content

    info Re: Apa korang buat klu tak ble tido

    Post by Sponsored content Today at 8:38 pm

      Similar topics

      -

      Current date/time is Sat 10 Dec 2016, 8:38 pm