JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Share

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Thu 25 Sep 2008, 4:06 pm

    pasni nak borak jap

    atira
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Female
    Number of posts : 87
    Age : 31
    Location : ganu
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-03

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by atira on Thu 25 Sep 2008, 5:14 pm

    lpas ni nk ronda bazar ramadhan ah..beli2 kuih..hehe

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 9:07 pm

    pas nih aku nak tunggu reeezy log in.........

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Fri 26 Sep 2008, 12:48 am

    aku nak posting.. pasni sambung kemas barang lagi.. tak siap lagi nie...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 12:52 am

    pas nih aku nak bancuh kopi..........

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by cik_fara on Fri 26 Sep 2008, 1:14 am

    lepas nie nak makan panadol....

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 1:16 am

    ko sakit ker tue?

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by cik_fara on Fri 26 Sep 2008, 1:25 am

    haah sakit sikit jek...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 1:34 am

    baru nak balas post cik fara.......sakit sikit pun nak ngap panadol?

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by cik_fara on Fri 26 Sep 2008, 1:41 am

    mesti la kang malam nie tak boleh nak tido jawabnya.....

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 1:44 am

    tak per la.......tak yah titon.....ngan aku ngan reeezy merempit kat sini sampai pagi.........

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by cik_fara on Fri 26 Sep 2008, 1:46 am

    esok ada tugasan menanti kena bangun awal....ehh ko selalu tido lambat ek

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 1:52 am

    baru teringat aku dah opp topik.......cik fara........gi thread sesembang tue.......hehehe........aku nunggu sana.........hehehe......

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Fri 26 Sep 2008, 3:01 am

    jap gi aku nak kuar g bersahor...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 3:57 am

    pas nih aku nak jenjalan lagi.........

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by blackrose on Fri 26 Sep 2008, 7:45 am

    lepas ni nak baca paper sat haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 9:33 am

    pas nih aku nak gi pondok polis........nak mintak no tel gerakan..........

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by lady pink on Fri 26 Sep 2008, 9:38 am

    nak suruh bos check report aku,harap tak kena reject...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 9:50 am

    pas nih aku nak tenangkan fikiran...........

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by lady pink on Fri 26 Sep 2008, 11:43 am

    nak siap kan payslip...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 12:06 pm

    pas nie nak mintak wit ngan pinky........

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Fri 26 Sep 2008, 1:08 pm

    pas nie nak pi solat jumaat

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by cik_fara on Fri 26 Sep 2008, 5:25 pm

    lepas nie nak carik video lagu

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Fri 26 Sep 2008, 10:14 pm

    pas nih aku nak makan kepsi........

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by ijakstory on Sat 27 Sep 2008, 6:37 am

    lepas ni tidor lagi..

    Sponsored content

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by Sponsored content Today at 11:37 pm

      Similar topics

      -

      Current date/time is Sat 03 Dec 2016, 11:37 pm