JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Share

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 3:12 pm

    pasni nie nak solat

    iris87
    V.I.P
    V.I.P

    Female
    Number of posts : 2214
    Age : 29
    Location : PeraK
    JGR : 600
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 6
    Registration date : 2008-04-02

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by iris87 on Wed 24 Sep 2008, 4:42 pm

    nak basuh baju dl..pastu nak tido jap..heeeeeeeeee

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 4:44 pm

    pasni sambung wat keje

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 6:40 pm

    pasni nak g beli juadah berbuka...

    cik_fara
    Ahli Pendiam
    Ahli Pendiam

    Female
    Number of posts : 383
    Age : 26
    Location : Di sisi mu
    JGR : 350
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 2
    Registration date : 2008-06-28

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by cik_fara on Wed 24 Sep 2008, 10:33 pm

    lepas nie aku nak cari theme tuk hp aku....

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 10:37 pm

    pas nih.........siap........aku nak merempit..........

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Thu 25 Sep 2008, 3:18 am

    kalau wrote:pas nih.........siap........aku nak merempit..........
    aku baru setel keje.. dah leh merempit balik...

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Thu 25 Sep 2008, 4:04 am

    aku nak kuar sahur jap...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 4:05 am

    pas nih aku nak gi membako jap.......

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by ijakstory on Thu 25 Sep 2008, 4:15 am

    nak tido arr lepas ni

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 4:18 am

    masih awal la..........pas nih aku nak gi carik pakcik google.......

    iris87
    V.I.P
    V.I.P

    Female
    Number of posts : 2214
    Age : 29
    Location : PeraK
    JGR : 600
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 6
    Registration date : 2008-04-02

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by iris87 on Thu 25 Sep 2008, 7:17 am

    lepas nie nak g turun bwh basuh baju, pastu mandi, pastu g kls...fuh..padat tol..

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by blackrose on Thu 25 Sep 2008, 7:43 am

    lepas ni nak tengok tv indonesia online haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 9:52 am

    pas nie aku nak mandi dan sambung balik merempit........

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by lady pink on Thu 25 Sep 2008, 9:57 am

    pasni aku nak edit2 kej aku balik..pas siap bole rempit sampai ptg...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 10:01 am

    tak yah edit laaa.......meh........ikut aku merempit kat sini........

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Thu 25 Sep 2008, 10:03 am

    pasni nak tengok orang merempit

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 10:08 am

    pas nie nak tengok ko lak merempit..........yep.......yg atas tue arr........ekekekek.......

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Thu 25 Sep 2008, 11:03 am

    pasni kena wat keje

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 11:31 am

    aku nak tengok camner ko rempit.........wakakakak........biar aku lak blaja ngan ko........heheheh........

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Thu 25 Sep 2008, 11:38 am

    pas dpat post 2400 wat keje

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Thu 25 Sep 2008, 11:40 am

    hahaha.......ko wat jer..........aku no hal nyer.......tak lama nak kepung pas nih.........ekekekek............uikss........mana pegi reeezy nih?

    iris87
    V.I.P
    V.I.P

    Female
    Number of posts : 2214
    Age : 29
    Location : PeraK
    JGR : 600
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 6
    Registration date : 2008-04-02

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by iris87 on Thu 25 Sep 2008, 12:28 pm

    pasnie nak tido..huhu...tp bila tgk post kalau nie, cam x jd plak...adesssssss..

    atira
    Ahli Baru
    Ahli Baru

    Female
    Number of posts : 87
    Age : 31
    Location : ganu
    Maritial status : Single
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-03

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by atira on Thu 25 Sep 2008, 12:56 pm

    lpas ni ingt nk ronda2...hehhe..tp xlarat ah,,so
    posting kt cni la...hhuhu

    iris87
    V.I.P
    V.I.P

    Female
    Number of posts : 2214
    Age : 29
    Location : PeraK
    JGR : 600
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 6
    Registration date : 2008-04-02

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by iris87 on Thu 25 Sep 2008, 1:28 pm

    lepas nie cam nak tido jerw..

    Sponsored content

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by Sponsored content Today at 11:34 pm

      Similar topics

      -

      Current date/time is Sat 03 Dec 2016, 11:34 pm