JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Share
    avatar
    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 38
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    info Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by ijakstory on Tue 23 Sep 2008, 5:41 pm

    sebelum ni aku tanya, korang buat apa tadi,

    lepas ni?
    korang semua nak buat aper pulak?


    hah.. aper lagi.. teruskan...
    senyumm
    avatar
    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 38
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by ijakstory on Tue 23 Sep 2008, 6:25 pm

    lepas ni, aku nak cuci motor ...
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Tue 23 Sep 2008, 6:29 pm

    pas nie aku nak mandi, cuci rim moto yg aku baru ganti tadi.......bedebu sangat.........
    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 3:13 am

    aku akan melayan jg nie sampai pagi.. hehheee
    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 4:24 am

    kang aku nak makan sahor la...
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 4:28 am

    pas makan sahur........sambung lak posting........ekekekek......
    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 4:30 am

    pas sahur sambong posting.. kul 5.30 nak bersiap g keje...
    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 5:50 am

    aku baru lepas sahor...
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 5:51 am

    yep........sama kat sini.......
    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 5:56 am

    pas nie dalam kul 5.30 aku nak bersiaap g keje lak...
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 6:02 am

    tak yah keja laaa.......
    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 6:46 am

    aku nak bersiap g keje dah... dah ilek sket pasal nak cuti.. hehhee
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 7:23 am

    pas nie aku nak gi titon..........
    avatar
    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 37
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by blackrose on Wed 24 Sep 2008, 7:37 am

    lepas berforum aku akan siap, siapkan hubby gi kerja.. haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~

    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 8:47 am

    aku nak kena wat keje pasal lusa aku dah start cuti...
    avatar
    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 108
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by lady pink on Wed 24 Sep 2008, 9:26 am

    nak siap kan report....pas siap nak sambung bforum plak
    avatar
    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 9:27 am

    lady pink wrote:nak siap kan report....pas siap nak sambung bforum plak
    aku pun dah sapkan report.. tunggu bos cek...
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 9:38 am

    nak gi mandi.........bawak leptop dalam jamban........pakai extension.......
    avatar
    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 10:00 am

    pasni nak sambung wat keje
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 10:01 am

    pas nih aku nak gi kerojer........
    avatar
    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 11:34 am

    pasni nak gi ngular sat
    avatar
    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 57
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 11:35 am

    aku dah jadi cobra dah........ekekekek......
    avatar
    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 108
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by lady pink on Wed 24 Sep 2008, 12:35 pm

    lepas ni aku nak ngular,kej da siap...la la
    avatar
    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 1:02 pm

    pasni blas post lady sat
    avatar
    iris87
    V.I.P
    V.I.P

    Female
    Number of posts : 2214
    Age : 29
    Location : PeraK
    JGR : 600
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 6
    Registration date : 2008-04-02

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by iris87 on Wed 24 Sep 2008, 3:03 pm

    jap g nak tido..huhuhuhu..

    Sponsored content

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by Sponsored content

      Similar topics

      -

      Current date/time is Wed 26 Apr 2017, 7:40 pm