JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Share

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    info Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by ijakstory on Tue 23 Sep 2008, 5:41 pm

    sebelum ni aku tanya, korang buat apa tadi,

    lepas ni?
    korang semua nak buat aper pulak?


    hah.. aper lagi.. teruskan...
    senyumm

    ijakstory
    Nice boy from Keramat
    Nice boy from Keramat

    Male
    Number of posts : 3285
    Age : 37
    Location : AU3 Keramat Key EL
    JGR : 800
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by ijakstory on Tue 23 Sep 2008, 6:25 pm

    lepas ni, aku nak cuci motor ...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Tue 23 Sep 2008, 6:29 pm

    pas nie aku nak mandi, cuci rim moto yg aku baru ganti tadi.......bedebu sangat.........

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 3:13 am

    aku akan melayan jg nie sampai pagi.. hehheee

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 4:24 am

    kang aku nak makan sahor la...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 4:28 am

    pas makan sahur........sambung lak posting........ekekekek......

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 4:30 am

    pas sahur sambong posting.. kul 5.30 nak bersiap g keje...

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 5:50 am

    aku baru lepas sahor...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 5:51 am

    yep........sama kat sini.......

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 5:56 am

    pas nie dalam kul 5.30 aku nak bersiaap g keje lak...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 6:02 am

    tak yah keja laaa.......

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 6:46 am

    aku nak bersiap g keje dah... dah ilek sket pasal nak cuti.. hehhee

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 7:23 am

    pas nie aku nak gi titon..........

    blackrose
    Every Rose Has It's Torn
    Every Rose Has It's Torn

    Female
    Number of posts : 4718
    Age : 36
    Location : Di Belakang Anda..!!
    JGR : 1600
    Maritial status : Married
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 19
    Registration date : 2008-03-24

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by blackrose on Wed 24 Sep 2008, 7:37 am

    lepas berforum aku akan siap, siapkan hubby gi kerja.. haha


    _________________


    ~ U Dont Marry With Someone U Can Live With, But U Marry Someone U Cannot Live Without ~

    ~ BlackRose's Blog ~


    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 8:47 am

    aku nak kena wat keje pasal lusa aku dah start cuti...

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by lady pink on Wed 24 Sep 2008, 9:26 am

    nak siap kan report....pas siap nak sambung bforum plak

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 9:27 am

    lady pink wrote:nak siap kan report....pas siap nak sambung bforum plak
    aku pun dah sapkan report.. tunggu bos cek...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 9:38 am

    nak gi mandi.........bawak leptop dalam jamban........pakai extension.......

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 10:00 am

    pasni nak sambung wat keje

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 10:01 am

    pas nih aku nak gi kerojer........

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 11:34 am

    pasni nak gi ngular sat

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 11:35 am

    aku dah jadi cobra dah........ekekekek......

    lady pink
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Female
    Number of posts : 1251
    Age : 107
    Location : Under my skin
    Referral : mebenk2u
    JGR : 920
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-08-22

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by lady pink on Wed 24 Sep 2008, 12:35 pm

    lepas ni aku nak ngular,kej da siap...la la

    rasdin17
    Ahli Komited
    Ahli Komited

    Male
    Number of posts : 3244
    Age : 33
    Location : near my office
    JGR : 1740
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-11

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by rasdin17 on Wed 24 Sep 2008, 1:02 pm

    pasni blas post lady sat

    iris87
    V.I.P
    V.I.P

    Female
    Number of posts : 2214
    Age : 29
    Location : PeraK
    JGR : 600
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Reputation : 0
    Duit : 6
    Registration date : 2008-04-02

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by iris87 on Wed 24 Sep 2008, 3:03 pm

    jap g nak tido..huhuhuhu..

    Sponsored content

    info Re: Lepas ni korang nak buat aper pulakkkkk?

    Post by Sponsored content Today at 4:18 am

      Similar topics

      -

      Current date/time is Mon 05 Dec 2016, 4:18 am