JomGempaq Forum

Selamat datang ke Forum Jomgempaq


    Korang Penah salah send sms tak?

    Share

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by reez80 on Thu 18 Sep 2008, 8:36 pm

    kalau wrote:nanti nak sms ngan pinky....harap2 nomor tue nanti betul....kalo tak....adess....malu arr.....

    aku rasa takde pe yang malu.. kalau malu sangat tukar je nombor hp.. dah selalu jadi ngan aku meda nie lately...

    spatt
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1552
    Age : 29
    Location : Underneath it All...
    JGR : 100
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-07-23

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by spatt on Thu 18 Sep 2008, 10:28 pm

    hang ni sama mcm aku la...

    tp la ni da xtau nk gune line pe...maxis hampeh, celcom ngn digi xrmai mmbe yg gune... hmm1

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by kalau on Thu 18 Sep 2008, 10:40 pm

    reez80 wrote:
    kalau wrote:nanti nak sms ngan pinky....harap2 nomor tue nanti betul....kalo tak....adess....malu arr.....

    aku rasa takde pe yang malu.. kalau malu sangat tukar je nombor hp.. dah selalu jadi ngan aku meda nie lately...

    hehe.........dah aku sms kan pon......tak salah...tak silap....

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by reez80 on Sun 21 Sep 2008, 4:58 am

    kalau salah anto pun bagi aku jangan ke nombor oversea atau nombor negara lain.. memang sakit la nak bayor bil...

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by mebenk2u on Sun 21 Sep 2008, 11:20 am

    spatt wrote:hang ni sama mcm aku la...

    tp la ni da xtau nk gune line pe...maxis hampeh, celcom ngn digi xrmai mmbe yg gune... hmm1

    dah try u-mobile 018?


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    mebenk2u
    Moderator
    Moderator

    Male
    Number of posts : 2434
    Age : 38
    JGR : 1860
    Maritial status : In relationship
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 7
    Registration date : 2008-04-24

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by mebenk2u on Sun 21 Sep 2008, 11:21 am

    reez80 wrote:kalau salah anto pun bagi aku jangan ke nombor oversea atau nombor negara lain.. memang sakit la nak bayor bil...

    aku tak nak pakai bil2...mahai...ari tu dah kena ngan sekom..


    _________________
    No man is smart, except by comparison to those who know less.

    reez80
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1808
    Age : 36
    Location : Kuching
    Referral : lady pink
    JGR : 50
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-16

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by reez80 on Wed 24 Sep 2008, 6:53 pm

    aku tersalah anto masa download lagu.. memang hampeh.. ditelannya kedit aku...

    kalau
    Ahli Aktif
    Ahli Aktif

    Male
    Number of posts : 1775
    Age : 56
    Respek :
    Amaran :
    0 / 1000 / 100

    Mood :
    Reputation : 0
    Duit : 0
    Registration date : 2008-09-14

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by kalau on Wed 24 Sep 2008, 10:27 pm

    tak mahal nyer tue kena telan tue..........

    Sponsored content

    Re: Korang Penah salah send sms tak?

    Post by Sponsored content Today at 10:16 pm


      Current date/time is Thu 08 Dec 2016, 10:16 pm